Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

Burson-Marsteller, шоста у світі агенція за рейтингом PR-компаній згідно з TheHolmesReport 2015, опублікувала у своєму блозі топ-5 комунікаційних трендів 2015 року.

Автор матеріалу, Джеремі Галбрейт, генеральний директор Burson-Marsteller в регіоні EMEA виокремив 5 основних, взаємопов`язаних трендів 2015 року:

  1. Перехід спілкування у світ Digital та стрімке зростання швидкості комунікацій
  2. Персоналізація споживача, орієнтованість на його вподобання та смаки
  3. Креативність у створенні нового контенту
  4. Високий рівень корпоративної культури
  5. Криза довіри як одна з основних проблем сучасного бізнесу

 За словами Джеремі, розуміння зазначених трендів відкриває величезні можливості у поточному році. В минулому році автор також виокремив 10 трендів 2014, які вважав за основні та, базуючись на них, визначився із тенденціями 2015 року.