Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

The Holmes Report опублікували World PR Report, який містить огляд галузі за останній рік та прогноз про перспективні напрямки PR.

Автори дослідження, The Holmes Report та International Communications Consultancies Organisation (ICCO), серед основних тенденцій зазначили зростання витрат на соціальні медіа та digital production. Саме соціальні медіа та digital production було названо основними рушійними силами галузі у 2015 році, які потіснили зв`язки з традиційними ЗМІ. За прогнозами ця тенденція зберігатиметься і надалі. «Агентства майбутнього повинні вміти працювати як з digital-каналом, так і з традиційними медіа. Іншими словами, існує попит на обидва канали комунікації», – прокоментував Францис Інгам, виконавчий директор ICCO та генеральний директор PRCA.

Також у дослідження увійшов прогноз про професійні навички, якими повинні володіти успішні PR-спеціалісти, а також перелік галузей, у яких буде найвищий попит на PR-послуги.

The Holmes Group– авторитетна міжнародна організація, яка готує аналітичні звіти та огляди тенденцій PR-ринку та його проблем. Мета організації – підвищити значущість зв`язків із громадськістю, забезпечуючи PR-фахівців вичерпною інформацією про PR-галузь. Зазначене дослідження складено на основі звітів провідних PR-компаній світу.