Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

3 вересня 2015 року у Лондоні учасники Міжнародної асоціації вимірювань та оцінки комунікацій (AMEC) представили нову редакцію Барселонських принципів вимірювання.

Барселонські принципи – це збірник принципів аналізу ефективності PR-діяльності, створений з урахуванням досвіду компаній-лідерів світового ринку. Оновлену версію принципів, як і першу версію від 2010 року, розробила AMEC спільно з ICCO, IPR, PRCA, PRSA та The Global Alliance.

За словами екс-президента AMEC, партнера та головного виконавчого директора Ketchum Global Research & Analytics (KGRA) Девіда Рокланда, якщо в першій редакції зосереджували увагу здебільшого на тому, "чого не варто робити", нова редакція містить поради, "що варто робити", щоб отримати ефективний інструмент для прозорого та надійного оцінювання.

Найсуттєвішими змінами до останньої редакції є такі:

  • розширено сфери застосування Барселонських принципів на всі сфери комунікацій, а не лише PR; 
  • надається більше значення якісному аналізу, який дозволяє зрозуміти контекст та пояснити, чому отримано саме такі результати;
  • додано вимогу про те, що заміри  досліджень повинні бути прозорими, послідовними та валідними; 
  • запроваджується принцип інтегрованого вимірювання та оцінювання комунікаційного середовища з урахуванням географії, методів та каналів.

Переглянути повну версію оновлених Барселонських принципів та порівняти її із попередньою редакцією можна на сайті агентства медійних досліджень Ex Libris.

AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication) – провідна світова асоціація, яка об`єднує експертів у галузі вимірювань та оцінки комунікацій. До складу AMEC входять понад 140 членів з 40 країн світу, серед яких провідні світові PR-агентства, державні структури та некомерційні організації.