Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

Burson-Marsteller, стратегічний партнер «Михайлов і Партнери. Україна» в СНД та Росії, представив результати щорічного опитування 2015 EMEA Crisis Survey, мета якого - визначити ключові кризові ситуації, з якими стикався бізнес протягом останніх 12 місяців.

Серед кризових ситуацій, з якими найчастіше стикалися бізнеси протягом цього періоду були: неоднозначні розробки компанії, вихід на ринок компаній або поява інноваційних моделей бізнесу, логістичні проблеми, провали в digital/онлайн-каналі, неоднозначні кампанії в соціальних медіа та зміна законодавчої бази. Разом з тим, оцінюючи найбільші загрози для власного бізнесу в перспективі 6-12 місяців, 73% респондентів зазначили саме вихід на ринок нових гравців та появу інноваційних бізнес-моделей бізнесу.

З результатами опитування можна ознайомитися на сайті Burson-Marsteller. Опитування провела глобальна дослідницька компанія Penn Schoen Berland, яка входить до холдингу Young & Rubicam Group та WPP Group. Всього було проведено 426 інтерв`ю з керівниками компаній в регіоні EMEA.