Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

Burson-Marsteller, шоста у світі агенція за рейтингом PR-компаній The Holmes Report 2015 та стратегічний партнер «Михайлов і Партнери. Україна», поділилася своїм баченням кризових комунікацій у часи постійних змін 2015 EMEA Crisis Survey.

Burson-Marsteller представили результати дослідження 2015 EMEA Crisis Survey, яке проводиться в 90 країнах світу кожні два роки. Джеремі Гелбрейт, генеральний директор Burson-Marsteller в регіоні EMEA, за результатами дослідження визначив 4 основні засади, на яких повинні базуватися кризові комунікації в часи постійних змін:

  • Керуватися цілями: фокусуйтеся на потребах споживача через призму своїх корпоративних цілей, зберігаючи їх автентичність.
  • Готуватися: готуйте детальний план кризових комунікацій.
  • Готувати прогнози: дивіться у майбутнє, адже комунікації відіграють ключову роль у визначенні тенденцій та моніторингу ринку.
  • Бути першопрохідцями: будьте готові винаходити інновації та будьте готові змінити свою модель комунікацій.

Джеремі Гелбрейтn також вже торкався питань стрімкого зростання швидкості комунікацій та персоналізації споживача після виходу своїх комунікаційних трендів 2015 року.