Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

CEO маркетингової групи WPP Мартін Соррелл дав інтерв`ю журналу Marketing Week. Міркування видатного маркетолога ідеально складаються в дорожню мапу, якою найближчим часом рухатиметься і наш український ринок маркетингових послуг:

  • Питання дня для макретологів - це покращення методик вимірювання ефективності digital. Оскільки digital в тренді не перший рік, і частка витрат на ці канали суттєво виросла, маркетологам доводиться більш ґрунтовно агрументувати їх цінність. У зв`язку з цим, запит на покращення методик вимірювання ефективності  digital є і буде лишатись актуальним.
  • Інший серйозний виклик для маркетологів, з яким їм доведеться впоратись найближчим часом, – це відплив  digital талантів до IT компаній. Поки що маркетингові компанії програють компаніям технологічної галузі, тому питання конкуренції за співробітників стоїть як ніколи гостро.  «Вирощувати та утримувати таланти в компанії, а не «красти» на стороні» - ділиться своїм баченням рішення М. Соррелл.
  • Є загроза в тому, щоб наділяти наш бізнес визначенням кративний. Загалом, ця загроза полягає в тому, що витрати на щось неметаріальне, чим і є креатив, потрапляють в категорію ризикованих. З урахуванням того, що бізнес WPP на 25% має справу з точними даними, ми називаємо його не креативним, а креативно-ефективним. 

Мартін Соррелл висловив свою думку і на рахунок інших питань, які не втрачають актуальності на ринку з плином часу. Наприклад, етика бізнес-відносин в тандемі клієнт-агенція, внутрішні стратегічні комунікації та роль інсайдерів у формуванні репутації компанії, зменшення витрат на маркетинг та інші.  

Джерело: Marketing Week.