Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

Burson-Marsteller, шоста у світі агенція за рейтингом PR-компаній згідно з The Holmes Report 2015, опублікувала у блозі топ-5 комунікаційних трендів 2016 року.

Автор матеріалу, Джеремі Галбрейт – генеральний директор Burson-Marsteller, говорить про тенденції в таких сферах як аудиторії, бізнес, креатив, інформація та етика.

  • Аудиторії. Вочевидь, бізнесу й надалі доведеться мати справу з полярно-різними аудиторіями людей різних поколінь. Комунікацію з ними потрібно вибудовувати на спільних інтересах та емоціях. Крім того потужним сегментом сучасної аудиторії, на який потрібно звернути увагу, - є жінки.
  • Бізнес. Ми є свідками того, як бізнес квантовими стрибками рухається до використання маркетингових технологій. Це допомагає краще зрозуміти аудиторії та ефективність PR-кампаній і призводить до:
    - ще більшого розмивання межі між PR, маркетингом та рекламою
    - домінуючої ролі співробітників, які народились в період бурхливого технологічного розвитку з 1981 – 2000 рр.

Галбрейт також говорить про те, що надважливим для бізнесу стає вміння орієнтуватися і будувати стратегії в умовах невизначеності й хаосу, які спричиняють кібер-атаки та тероризм.

  • Креатив. Що є креативним, а що ні, на сьогоднішній день визначається використанням новітніх технологій. Сучасні технології дозволяють споживачам поринути у віртуальний світ емоцій та отримати споживацький досвід ще до того, наприклад, як вони стали власниками нового авто чи гостем готелю в реальному житті.
  • Інформація. У комунікаціях з клієнтами теж відбувається перехід на систему електронних даних. Автор запевняє, що це не загроза, а принципово новий рівень якості контактів. Опираючись на дані, ви контактуєте саме з тими аудиторіями, які хочуть чути про вас та ваш продукт, що, звісно, ефективніше, ніж намагатися переконувати людей, яким це нецікаво.
  • Етика. Бурхливий розвиток технологій, «Інтернет речей», e-commerce та подібні речі провокують шалений потік персональних даних від клієнтів. Дотримуватися чітких норм етичного використання і зберігання персональної інформації - це ключова умова етичності бізнесу у взаємодії з громадськістю. А отже - основа суспільної довіри до бренду.

За словами Джеремі Галбрейта, розуміння вказаних трендів виведе ваш бізнес на якісно новий рівень комунікацій. І протягом цього року він обіцяє опублікувати серію постів, в яких розгляне кожен із зазначених трендів детально.