Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

Ми говоримо про них постійно. Ми боремося за їх увагу та довіру. Жодна ділова зустріч, жоден брейн-шторм не обходяться без розподілу на складові заявлених цільових аудиторій.

Перефразовуючи відомий вислів, можна сказати, що біблія PR-менеджера повинна була б починатися зі слів - на початку були Аудиторії.

А реальність така, що сучасні аудиторії – настільки різні та своєрідні та ні на що не схожі, що, часом, ставлять у глухий кут навіть самих досвідчених маркетологів і піарників. Не так просто розібратись з інгредієнтами киплячого горщику, де «варяться» старіючі хіпі, ексцентричні міленіуми, Gen Y, ,Gen Х,Gen Z та ін. Джеремі Галбрейт, EMEA CEO та Global Chief Strategy Officer, найбільшого в світі рекламного та PR агентства Burson Marsteller, зробив гарну спробу розібратися і присвятив цій темі цілу статтю на The Burson Marsteller Blog.

Ось деякі з його думок:

1. Звинувачення в егоїзмі, самозакоханості та гедонізмі в бік міленіумів, на думку Джеремі, - несправедливі. Правда полягає в тому, гадає Джеремі, що багато хто з цих молодих людей вважає за краще жити більш спокійним життям, не сприймає кредити/борги, і, здебільшого, не зіштовхувався із реальними проблемами на кар'єрній драбині.

2. Про Gen Y відомо дуже мало, зокрема, те що це покоління – результат впливу MTV.

3. Люди Gen Z, що складають 25% населення світу у віці до 17 років, відомі також як носії digital культури. У найближчі п'ять років саме вони заполонять робочий простір по всьому світу. І це привід вже зараз почати знайомство з ними. Що в першу чергу вам треба знати про Gen Z:

  • Gen Z добре обізнане про глобальні процеси і загрози, проблеми інших поколінь, а тому реально здатні співпереживати;
  • Вони ніколи не жили в світі без Інтернету і технологій, які є ключем до їх ідентифікації. Щоб краще зрозуміти, про що мова, спробуйте «від'єднати» свою дитину від усіх його девайсів, як радить Джеремі.
  • Для Gen Z соціальні медіа - бог. Facebook - № 1, Snapchat - №2. До речі, для всіх інших аудиторій Snapchat не перебуває навіть у топ-10.
  • Для Gen Z друковані медіа померли. Ні, це не означає, що вони зовсім не заглядають в журнали. Але серед медіа, які мають на них реальний вплив, лише онлайн сайти, блоги і влоги.
  • Можливо, найбільш незвичним в Gen Z є те, що, будучи Інтернет-залежними, багатозадачними і мульти екранними людьми, вони, при цьому, найбільше цінують реальних людей і реальне спілкування в світі оффлайн. 82% опитаних Gen Z сказали, що з радістю відмовилися б від контактів в соціальних мережах заради спілкування з реальними друзями.

4. Підприємницький дух, мабуть, єдина спільна риса для міленіумів і Gen Z. Якщо ви приймаєте на роботу цих людей, в першу чергу думайте про те, як приборкати їх підприємливість і в яке русло направити цю енергію з користю для справи.

5. Для фахівців з комунікацій важливо зрозуміти, що достукатися до таких «екзотичних» аудиторій можна тільки одним способом, а саме, прийняти їх індивідуальність, розділяючи їхні інтереси, і, найголовніше, викликаючи реальні емоції.

6. Визначте серед своїх аудиторій справжніх лідерів думок і адвокатів бренду, хто активно продукуватиме власний контент, і працюйте з ними.

7. Жінки - головні покупці сьогодні. На них припадає більше ніж $ 20 трлн витрат по всьому світу. Це жінки проводять дослідження на предмет того, що і де купувати. Це жінки носії справжньої влади в сім’ї з питань покупок. Ви будете здивовані, дізнавшись, що 90% покупок автомобілів для сім'ї ініційовано саме жінкою, яка або схвалює, або не схвалює покупку.

8. Сьогодні у багатьох компаній до порядку денного включено питання, якими можуть бути їх маркетингові та репутаційні ініціативи, пов'язані з домінуючою роллю жінок.

9. Безумовно, головне завдання фахівців з комунікацій - це достукатись до своїх аудиторій через весь інформаційний шум і донести меседжі до розсіяних, постійно зависаючих у мережі і розсерджених неможливістю встежити за всією зливою інформації людей. Вирішення питання лежить на поверхні - давайте їм інформацію, яку можна засвоїти швидко. Станьте «вартовим» часу своєї аудиторії. Мабуть, саме цим пояснюється, чому багато онлайн видань додають до своїх публікацій інформацію, скільки часу піде на прочитання, а також опцію, яка дозволяє читачеві проглянути коротку версію лонгріда.

10. Сучасні аудиторії схиблені на різних штуках, які дозволяють зберегти час. Наприклад, домашній робот-пилосос. Або робот-кухар (the Bimby). Bimby став хітом в Італії і Португалії, продається краще, ніж іPad, а за популярністю на Facebook обходить кращу рок-групу країни

Використовуйте ці знання у своїй комунікації, пропонуйте індивідуальні рішення і сервіс 24/7, намагайтесь дивувати, захоплювати аудиторію і вона неодмінно відповість вам взаємністю.

За матеріалами Burson Marsteller.