Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

У дискусії, що торкнулася усіх значущих сфер життя галузі — від прийняття нових законодавчих ініціатив до роботи над іміджем галузі, — взяли участь Катерина Осадча, директор департаменту зовнішніх комунікацій, Міністерство зв’язку і масових комунікацій РФ, Володимир Пиков, керівник прес-служби, Федеральна служба з нагляду у сфері зв’язку, інформаційних технологій і масових комунікацій (Роскомнагляд), Володимир Калінін, керівник прес-служби, Федеральне агентство зв’язку (Росзв’язок), Кіра Кирюхіна, директор департаменту зі зв’язків з громадськістю, ВАТ «Ростелеком», Олена Діденко, керівник департаменту громадських зв’язків, ФДУП «Пошта Росії», Ігор Степанов, керівник прес-служби, ФДУП «Російська телевізійна і радіомовна мережа» (РТРМ), Катерина Зайцева, начальник відділу з роботи з федеральними та іноземними ЗМІ, ЗАТ «Компанія ТТК».

Учасники дискусії відзначили, що багато в чому знаходять ефективні точки взаємодії один з одним із ключових питань розвитку галузі. Потенційно конфліктні теми PR-фахівцям галузі вдається згладжувати завдяки діалогу в рамках професійного співтовариства і тим самим не завдавати шкоди репутації телеком-індустрії в очах широкої громадськості. Великий інтерес викликало обговорення «кадрового питання»: всі учасники ринку стикаються з дефіцитом кваліфікованих і мотивованих молодих фахівців, готових вникати в нюанси цієї непростої галузі. Саме спільні освітні ініціативи виявилися ще одним можливим полем для активної взаємодії компаній-учасниць ринку і державних регуляторів.

Окрему увагу було приділено питанню, як PR-фахівець може завоювати довіру керівництва, особливо державної компанії або органів державної влади. Згадуючи власний досвід, учасники дискусії відзначили, що тільки здатність піти на ризик, професіоналізм і готовність брати на себе відповідальність дозволяють фахівцям в галузі комунікацій вирішувати завдання, що поставлені перед ними.

«Я радий тому, що вийшла відкрита, фахова дискусія. Люди із задоволенням ділилися своїми ідеями, з деяких питань сперечалися в легкому, іноді веселому ключі. У підсумку, я гадаю, нам вдалося розкрити тему дискусії і навіть вийти за її межі, обговоривши кілька найбільш актуальних для PR-фахівців телеком-індустрії тем. Це важливо також і тому, що телеком-індустрія і люди, що працюють у ній, часом формують тенденції розвитку нашої професії», — зазначив Олексій Рябінкін за підсумками секції.

Перша відкрита і позитивна дискусія конференції задала відповідний тон всьому заходу: навіть найбільш непрості питання учасникам вдалося обговорити в легкому і конструктивному форматі.