Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

У травні провідна міжнародна компанія з пошуку керівників вищої ланки Odgers Berndtson в партнерстві з мережею аудиторсько-консалтингових фірм PwC та за підтримки комунікаційної компанії «Михайлов і Партнери» опублікували «Рейтинг молодих медіаменеджерів Росії 2012». Рейтинг виявляє найбільш перспективних і професійних молодих лідерів галузі (до 35 років), які вже сьогодні досягли значущих успіхів і з великим ступенем імовірності визначатимуть те, що відбуватиметься на медіаринку в найближчі 3-5 років. Цього року рейтинг представив 45 нових імен і об’єднав 191 менеджера індустрії. Вперше були названі професіонали вищої категорії рейтингу ААА, в яку можна потрапити, зберігши персональні результати не менше 2 років поспіль.

Роман Тишковський, партнер, Керівник практики «Медіа» компанії Odgers Bеrndtson, автор проекту: «Цей рейтинг — перший для Росії проект, побудований на базі об’єктивних показників успіху людини і компанії, в якій він працює, а не експертного голосування тих чи інших фахівців. Для нас значно важливіший реальний внесок людини в бізнес-успіх, ніж його publicity. Наш багаторічний досвід підказує, що саме такий підхід дозволяє виявляти нових і перспективних фахівців, які вже чимало досягли, а завтра будуть повністю керувати індустрією».

Понад 100 молодих лідерів медіаіндустрії зібралися на одному майданчику, щоб відзначити свій успіх і обговорити перспективи розвитку галузі. Захід, в рамках якого пройшло нагородження учасників рейтингу, буде проводитися щорічно й об’єднуватиие менеджерів російських теле-, радіо-, веб- та друкованих проектів для обговорення основних світових тенденцій і технологій у медіа, а також питань побудови кар’єри в мінливій індустрії. Генеральним партнером заходу цього року виступила компанія «СТС Медіа».

Наталія Яковлєва, партнер практики з надання послуг компаніям у сфері комунікацій, високих технологій, індустрії розваг і ЗМІ, PwC в Росії: «Все очевиднішим стає вплив цифрових технологій на бізнес компаній, їх поширення як таке вже не є основною темою для обговорень. Сьогодні набагато більш актуальним є питання про те, як саме компанії галузі здійснюють монетизацію нових можливостей і ведуть операційну діяльність у сформованих «цифрових реаліях». У цьому контексті особливого значення набуває роль кваліфікованих керівників у галузі, а завдяки рейтингу найперспективніших молодих медіаменеджерів ми можемо відзначити найдостойніших з них».

«Трансформація медіа та комунікацій: куди ми йдемо» — так звучала тема дебютної дискусії, що відбулася в рамках офіційної частини вечора. Перша зустріч молодих професіоналів і експертного співтовариства була присвячена актуальним трендам розвитку медіасередовища в Росії. Відкрити дискусію було запрошено експерта світового класу, футуролога в галузі медіа Алана Маттера, який поділився своїм поглядом на розвиток медіа в середньостроковій перспективі та вплив змін, що відбуваються на вимоги до професії.

Алан Маттер, експерт з економіки ЗМІ й менеджменту в медіа, викладач Вищої школи журналістики Каліфорнійського університету: «Цифрові технології привносять зміни не тільки в те, як ми отримуємо нову інформацію або знаходимо розваги, вони повністю змінюють поведінку покупців і методи продажів. Ці зміни, безумовно, позначаться на бізнес-моделях, якими користуються сьогодні більшість компаній медіаіндустрії, а також компаній, що працюють в споживчому секторі економіки. Компанії, які не відреагують на ці змін вчасно, ризикують зіткнутися з реальністю, коли використовувана ними бізнес-модель буде стрімко втрачати свою ефективність. Як приклад можу навести ситуацію, яка складається сьогодні на ринку друкованої реклами в США: сьогодні продажі на цьому ринку впали наполовину порівняно з піком у $49 млрд. 2005 року. Щоб досягти успіху в сучасних умовах, компанії зобов’язані швидко реагувати на запит споживачів, точно відповідати їх очікуванням — іншого шляху немає». Алан Маттер був COO одного з найбільших кабельних операторів США InterMedia, працював редактором газет Chicago Sun-Times і San Francisco Chronicle, очолював кілька відомих стартапів у Силіконовій долині (Best Internet Communications, Instant Objects, SealedMedia). Сьогодні консультує провідні медіакомпанії, викладає в Каліфорнійському університеті, веде блог про зміну ландшафту медіа (www.newsosaur.blogspot.ru).

Костянтин Хачатуров, заступник генерального директора «СТС Медіа» з організаційного розвитку та підтримки бізнесу: «В медіаіндустрії сьогодні відбувається глобальна перебудова бізнес-моделей і переоцінка цінностей. Щоб зберігати лідерство на ринку, вкрай важливо бути першим у розробці та реалізації ідей, впроваджувати кращий світовий досвід, експериментувати і нестандартно мислити. Ми дуже раді, що в команді «СТС Медіа» є 11 учасників рейтингу. Це найбільше представництво серед ТБ-компаній. І всі вони — молоді перспективні професіонали, які будуть задавати тенденції на ринку медіа в найближчі 3-5 років. Я впевнений, що ми знайдемо можливості для максимальної реалізації їхнього творчого та управлінського потенціалу». У заході також взяли участь провідні російські експерти галузі, журналісти та представники бізнесу. Повний список учасників рейтингу представлено на сайті — http://www.youngmediaman.ru.