Ми допомагаємо захищати стратегічні інтереси наших клієнтів
Ми єдина комунікаційна компанія, визнана професійним фінансовим співтовариством
Ми допомагаємо формувати публічні образи лідерів бізнесу та суспільного життя
Ми допомагаємо створювати сильну корпоративну репутацію
Ми створюємо комунікаційний плацдарм для міжнародної експансії

Архів новин

Середа, 01 липня 2015, 11:15 Оксана Рознай провела тренінг для працівників дипломатичної служби МЗС України

Керівник напрямку кризових і корпоративних комунікацій компанії «Михайлов і Партнери. Україна» Оксана Рознай прочитала тренінг «Формування прес-релізу і мистецтво заголовка» для співробітників Міністерства закордонних справ України. Тренінг відбувся в рамках серії лекцій «Контентний менеджмент» Програми Дипломатичної академії, спрямованої на підвищення кваліфікації у сфері комунікацій співробітників дипломатичної служби МЗС.

Субота, 02 травня 2015, 11:07 «Михайлов і Партнери. Україна» в топ 10 рейтингу українських PR-агентств

За результатами дослідження Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) та Marketing Media Review (MMR) «Михайлов і Партнери. Україна» потрапила в десятку найбільших PR-компаній України згідно з рейтингом PR-агенцій за 2014 рік із білінгом 10-25 млн. грн. Агенція покращила свій результат порівняно із 2013 роком, піднявшись з 14-ої сходинки рейтингу на 10-ту за минулий рік.

Понеділок, 20 квітня 2015, 09:23 Burson-Marsteller – серед лідерів світового рейтингу PR-компаній Holmes Reports

Burson-Marsteller, стратегічний партнер «Михайлов і Партнери. Україна», посів 6-те місце у рейтингу кращих PR-компаній 2014 року за рівнем доходу.

П'ятниця, 20 лютого 2015, 13:06 Марію Дмитрук (Хван) призначено координатором проектів напрямку корпоративних та бренд-комунікацій

Марію Дмитрук (Хван) призначено координатором проектів напрямку корпоративних та бренд-комунікацій.

Вівторок, 03 лютого 2015, 15:07 Топ-5 комунікаційних трендів 2015 року за версією Burson-Marsteller

Burson-Marsteller, шоста у світі агенція за рейтингом PR-компаній згідно з TheHolmesReport 2015, опублікувала у своєму блозі топ-5 комунікаційних трендів 2015 року.