Switch lang (ENG)

4 прості причини, чому PR-стратегія потрібна компаніям в Україні

У нестабільні часи стратегічне планування комунікацій стає критично важливим для успіху бізнесу. У своїй статті для https://ua.news/ керуючий партнер комунікаційної агенції M&P Communications Катерина Дідковська та PR-менеджер Нікіта Вакуленко діляться знаннями та досвідом щодо формування та реалізації комунікаційних стратегій в Україні. Вони виділяють чотири основні причини, чому компаніям потрібна PR-стратегія:
● Зростання продажів та прибутку: Стратегічний підхід допомагає краще розуміти ринок і потреби клієнтів.● Захист від репутаційних ризиків: Підготовлені компанії швидше відновлюються після криз.● Ефективне використання ресурсів: Стратегія допомагає уникнути зайвих витрат на неефективні PR-активності.● Довгострокова стабільність і стійкість: Стратегічне планування дозволяє бізнесу бути гнучким та випереджати конкурентів.
Експерти підкреслюють, що в умовах війни та економічної нестабільності PR-стратегія стає не просто бажаною, а необхідною для успіху та виживання бізнесу.