Мистецтво встановлення комунікаційних цілей: чому "збільшити продажі" - це не ціль.
У світі бізнесу часто можна почути завдання для PR-фахівців на кшталт "збільшити продажі" або "покращити репутацію". Але чи достатньо таких розмитих формулювань для ефективної комунікаційної стратегії?
Оскільки ми живемо на перетині поколінь, досвід агенції дозволяє об'єднати попередні “old but gold” методи та нові підходи. Що завжди залишається незмінним — вимірний та зрозумілий результат нашої роботи.
Не споживачами єдиними: з чого почати роботу зі стейкхолдерами в комунікаціях
Як побудувати комунікації зі стейкхолдерами так, щоб вони були союзниками та адвокатами, а не байдужою спільнотою, яка готова виступити проти вас?Розповідає Софія Сорокіна, PR-менеджерка M&P Communications.
M&P Communications із задоволенням повідомляє про початок співпраці з компанією Lenovo, одним із провідних світових гравців у сфері технологій та штучного інтелекту.
У світі швидких технологічних змін, динамічного розвитку соціальних медіа та постійно змінюваних уподобань, сучасні комунікаційні стратегії мають відповідати високим вимогам до інноваційності та ефективності
Процес створення публікацій для медіа вимагає значних часових та інтелектуальних інвестицій. Після ретельної підготовки, узгодження та публікації матеріалу в одному чи декількох медіа, виникає питання оцінки результативності