Switch lang (ENG)

Новини

Не споживачами єдиними: з чого почати роботу зі стейкхолдерами в комунікаціях

Не споживачами єдиними: з чого почати роботу зі стейкхолдерами в комунікаціях

Як побудувати комунікації зі стейкхолдерами так, щоб вони були союзниками та адвокатами, а не байдужою спільнотою, яка готова виступити проти вас?Розповідає Софія Сорокіна, PR-менеджерка M&P Communications.

4 ключові причини важливості PR-стратегії для компаній в Україні

Співпраця з компанією Lenovo

M&P Communications із задоволенням повідомляє про початок співпраці з компанією Lenovo, одним із провідних світових гравців у сфері технологій та штучного інтелекту.

4 ключові причини важливості PR-стратегії для компаній в Україні

Як зробити інфлюєнсера вашим партнером та закривати проєкти без зайвого стресу?

За даними IAB Україна, ринок інфлюєнсерів продовжив своє відновлення після стрімкого спаду у зв’язку з початком повномасштабної війни.

4 ключові причини важливості PR-стратегії для компаній в Україні

4 ключові причини важливості PR-стратегії для компаній в Україні

У нестабільні часи стратегічне планування комунікацій стає критично важливим для успіху бізнесу

2-річна угода з компанією Данон Україна!

2-річна угода з компанією Данон Україна!

Ми раді повідомити про укладання 2-річної угоди з компанією Данон в Україні!

Сучасні комунікаційні стратегії: що нового

Сучасні комунікаційні стратегії: що нового

У світі швидких технологічних змін, динамічного розвитку соціальних медіа та постійно змінюваних уподобань, сучасні комунікаційні стратегії мають відповідати високим вимогам до інноваційності та ефективності

Медіаконтент на повну потужність

Медіаконтент на повну потужність

Процес створення публікацій для медіа вимагає значних часових та інтелектуальних інвестицій. Після ретельної підготовки, узгодження та публікації матеріалу в одному чи декількох медіа, виникає питання оцінки результативності