Не споживачами єдиними: з чого почати роботу зі стейкхолдерами в комунікаціях
Як побудувати комунікації зі стейкхолдерами так, щоб вони були союзниками та адвокатами, а не байдужою спільнотою, яка готова виступити проти вас?Розповідає Софія Сорокіна, PR-менеджерка M&P Communications.
M&P Communications із задоволенням повідомляє про початок співпраці з компанією Lenovo, одним із провідних світових гравців у сфері технологій та штучного інтелекту.
У світі швидких технологічних змін, динамічного розвитку соціальних медіа та постійно змінюваних уподобань, сучасні комунікаційні стратегії мають відповідати високим вимогам до інноваційності та ефективності
Процес створення публікацій для медіа вимагає значних часових та інтелектуальних інвестицій. Після ретельної підготовки, узгодження та публікації матеріалу в одному чи декількох медіа, виникає питання оцінки результативності