Switch lang (ENG)

Не споживачами єдиними: з чого почати роботу зі стейкхолдерами в комунікаціях

Коли ми виграли тендер GIZ на розробку комунікаційної стратегії, робота з блоком стейкхолдерів стала справжнім викликом для нашої команди. Аудиторій було багато, їхні інтереси були діаметрально протилежними, вони відрізнялися за локацією, рівнем знань і залученості у предмет стратегії. Зібрати їх в одну площину, щоб в подальшому працювати над меседж-боксом і каналами комунікації – це завдання, яке під силу тільки дуже системній людині з видатними аналітичними здібностями.

Не споживачами єдиними: з чого почати роботу зі стейкхолдерами в комунікаціях

Софія Сорокіна, менеджерка M&P Communications, не просто впоралася з цим викликом – вона розібрала тему стейкхолдерів вздовж і впоперек, і тому ми вирішили поділитися цими знаннями, базованими на досвіді, у форматі експертної статті на Векторі.

Сьогодні Софія, яка має 5-річний досвід у комунікаціях і вже третій рік працює в нашій агенції, успішно керує проєктами для Viber (включаючи проєкти, які усійшли у 5 кращих проєктів одного з найпрестижніших комунікаційних конкурсів світу European Excellence Awards) та є частиною команд, що працюють з такими клієнтами як Lenovo, GlobalLogic, Цедем та GIZ.

👉
Читати повний текст статті на Векторі