Switch lang (ENG)

Мистецтво встановлення комунікаційних цілей: чому "збільшити продажі" - це не ціль.

Illustration

У світі бізнесу часто можна почути завдання для PR-фахівців на кшталт "збільшити продажі" або "покращити репутацію". Але чи достатньо таких розмитих формулювань для ефективної комунікаційної стратегії?
У новій статті Катерина Галіченко, PR-менеджер M&P Communications, розкриває секрети правильної постановки комунікаційних цілей. Ви дізнаєтесь, чому "збільшення продажів" – це не PR-ціль, як формулювати реальні, вимірювані завдання за моделлю SMARTER, та які конкретні результати може принести якісна PR-стратегія для вашого бізнесу.

На реальних прикладах авторка показує, як правильно поставлені комунікаційні цілі допомагають підвищити довіру до бренду, сформувати лояльність аудиторії та навіть успішно подолати кризові ситуації.

Читайте повний текст статті, щоб навчитися трансформувати загальні побажання керівництва у конкретний план дій та зробити вашу PR-стратегію по-справжньому ефективною.