Кризові комунікації — одна з найсильніших експертиз нашої команди. Сотні годин тренінгів, десятки створених Q&A і стільки ж пережитих кризових ситуацій. Кризи стаються у всіх, і майже ніколи не є несподіваними. Тому найкраще, що може зробити комунікаційна команда — підготуватися до них. Аби в момент, коли все горить, займатися тушінням пожежі, а не узгодженнями, як її правильно описати в публічному полі.
Наша PR менеджерка, Софія Сорокіна, склала покроковий гайд — як створити кризовий Q&A:
● Коли варто готувати кризовий Q&A?● У чому його важливість?● З чого почати, а що вже має бути готовим до складання Q&A?● Яких помилок варто уникати у відповідях?● І як готувати відповіді, коли їх, по факту, немає?
“Кризовий Q&A — це ваша подушка безпеки на випадки, коли немає двох годин на зідзвон, щоби вийти з виваженою позицією від компанії”.
Читати повний текст статті на AIN