Switch lang (ENG)

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

На сучасному українському ринку постійно зростають інвестиції в оплачувані комунікації. Лише у 2024 році Digital ринок збільшився на 30%, ТБ-реклама — на 50%, а пряма реклама — на 51%. Але чи достатньо цього для справжнього успіху бренду? Чи справді рекламні бюджети витісняють «зароблені» комунікації?

Ксенія Хромова, PR-менеджерка M&P Communications, яка приєдналася до нашої команди півтора роки тому, досліджує ключові аспекти цих процесів. Вона успішно працює над проєктами для таких брендів, як Mars, Epson та FSC. У своїй новій статті Ксенія не просто розкриває різницю між "заробленими" та "оплаченими" комунікаціями, а й допомагає знайти гармонію між ними для максимального ефекту. Вона пропонує поглянути на те, куди інвестують українські компанії та чому, незважаючи на рекламний бум, PR залишається важливим.

Якщо ви прагнете досягти синергії між оплачуваними та "заробленими" комунікаціями для процвітання вашого бізнесу в сучасному медіаландшафті, стаття Ксенії стане для вас цінним джерелом знань.

Читати повний текст статті на Creativity.ua