Switch lang (ENG)

81% українців стикалися з кібершахраями. Проте користувачі часто недооцінюють цю проблему, надаючи перевагу іншим турботам.Як провідна платформа для обміну повідомленнями, Rakuten Viber взяв на себе ініціативу навчати своїх користувачів важливості кібербезпеки та безпеки в інтернеті.

Illustration

Нашими цілями було:
Звернути увагу користувачів на безпеку під час комунікацій онлайн. Донести важливість безпеки даник в простому і доказовому форматі Навчити користувачів навичкам кібербезпеки та інформаційної гігієни.● Надати Українським користувачам покрокові інструкції та лайфхаки для підвищення безпеки онлайн

У 2023 наша команда співпрацювала з ГО ЦЕДЕМ в рамках популяризації проєкту “100 вчинків відповідальних громадян”. Основною метою ініціативи було формування всеукраїнської спільноти відповідальних громадян та підвищення рівня відповідальності в українців.
Ціллю кампанії було привернути увагу до ініціативи та її героїв, допомогти популяризувати тренд на відповідальність та охопити якомога ширшу аудиторію через ЗМІ та соцмережі.

Illustration

Для досягнення цієї мети ми:Провели дослідження, аби дізнатись як українці розуміють відповідальність та відповідальні вчинки.Налагодили постійну комунікацію із ЗМІ, базуючись на існуючих матеріалах проєкту та інсайтах з дослідження. Розмістили спільні публікації з блогерами та спільнотами у соціальних мережах на основі ексклюзивних матеріалів для колаборації.

Illustration

Ми провели 4 опитування на каналі Viber Україна, що налічує 4,2 мільйона підписників які залучили 170 000 користувачів. За 11 місяців кампанії з 0 медіа бюджетом ми отримали:

450

публікацій

1,5+ млн.

унікальних переглядів

0

медіа бюджет кампанії