Switch lang (ENG)

Перед агенцією стояла задача підвищити впізнаваність бренду, техніки та технологій Epson в освітньому сегменті України. Показати, що компанія дотримується екологічних принципів у своїй діяльності, створюючи енергоефективні продукти, які знижують викиди парникових газів і зменшують забруднення навколишнього середовища.
Ми вирішили залучити українських школярів до реалізації екологічних ініціатив, запропонувавши учням підготувати свої проєкти зі збереження природних ресурсів. Це не тільки демонструє екологічну відповідальність Epson, а й те, що компанія активно підтримує розвиток української молоді від маленьких сіл до великих міст, адже участь участь у конкурсі могла взяти кожна школа.

Illustration

Що ми робили:
● Залучили 2 найбільші освітні портали як медіапартнерів: Всеосвіта та EdEra;● Розробили технічні правила та вимоги конкурсу для учасників, підібрали журі та провели комунікацію з ними;● Розказали через публікації у медіа, освітніх спільнотах та розсилку медіапартнерів про конкурс українським освітянам; ● Опрацювали понад 200 заявок учасників, провели оцінювання 114 конкурсних проєктів на відповідність правилам та передали журі;● Забезпечили потужну медіапідтримку як протягом конкурсу, так і для висвітлення його результатів: забезпечили виходи в українських медіа та на освітніх платформах; організували зйомку фінального відеоролика; провели та опублікували інтерв’ю з журі, учасниками та організатором конкурсу.

Перед агенцією стояла задача підвищити впізнаваність бренду, техніки та технологій Epson в освітньому сегменті України. Показати, що компанія дотримується екологічних принципів у своїй діяльності, створюючи енергоефективні продукти, які знижують викиди парникових газів і зменшують забруднення навколишнього середовища.

Illustration

Ми вирішили залучити українських школярів до реалізації екологічних ініціатив, запропонувавши учням підготувати свої проєкти зі збереження природних ресурсів. Це не тільки демонструє екологічну відповідальність Epson, а й те, що компанія активно підтримує розвиток української молоді від маленьких сіл до великих міст, адже участь участь у конкурсі могла взяти кожна школа.
Що ми робили:
● Залучили 2 найбільші освітні портали як медіапартнерів: Всеосвіта та EdEra;● Розробили технічні правила та вимоги конкурсу для учасників, підібрали журі та провели комунікацію з ними;● Розказали через публікації у медіа, освітніх спільнотах та розсилку медіапартнерів про конкурс українським освітянам; ● Опрацювали понад 200 заявок учасників, провели оцінювання 114 конкурсних проєктів на відповідність правилам та передали журі;● Забезпечили потужну медіапідтримку як протягом конкурсу, так і для висвітлення його результатів: забезпечили виходи в українських медіа та на освітніх платформах; організували зйомку фінального відеоролика; провели та опублікували інтерв’ю з журі, учасниками та організатором конкурсу.

Результати медійної кампанії

5,5 М

охоплення на безоплатній основі

13 тис.

унікальних переглядів

4

великі інтерв’ю для Tier 1 ЗМІ

95

публікацій про конкурс у медіа та соціальних мережах

Конкурс знайшов щирий відгук у серцях школярів та вчителів, ми отримали:● 114 конкурсних робіт, понад 800 учнів взяли участь у конкурсі; ● 192 репости публікацій освітянами;