Switch lang (ENG)

У 2019 р. нашій агенції пощастило попрацювати з соціальним проєктом ОБСЄ: 16 днів активізму проти домашнього насильства. В рамках кампанії стояло завдання привернути увагу до проблеми насильства над жінками.Акцент було поставлено на презентацію соціологічних досліджень, проведених ОБСЄ в країнах Центральної та Південно-Східної Європи.Метою «16 днів активізму» було: донести до тих, хто потерпає від насильства або є його свідком, — говорити про це вголос, звертатися по допомогу і підтримку в поліцію, до організацій, психологів та ін.

87 000

охопленої аудиторії у соціальних мережах за допомогою лідерів думок

8+ млн

охопленої аудиторії у медіа

50

публікацій у ЗМІ на підтримку проєкту

Завдяки зусиллям агенції кампанію в соцмережах безплатно просували: телеведуча і стендап-виконавиця Наталія Гаріпова, реп-співачка Альона Альона, група «Друга ріка», співачка Tayanna, правозахисниця Лариса Денисенко і психолог Ігор Погодін. За 16 днів акції силами інфлюенсерів ми охопили аудиторію понад 8 млн осіб в медіа та понад 87 тис. — у соціальних мережах. У загальнонаціональних і регіональних ЗМІ вийшло понад 50 публікацій на підтримку проєкту.

Illustration