ОБСЕ
16 днів активізму проти домашнього насилля
Кампанія на півищення свідомості та відповідального ставлення до проблеми домашнього насильства над жінками.
У 2019 нашій агенції пощастило попрацювати з соціальним проєктом ОБСЄ: 16 днів активізму проти домашнього насильства. В рамках кампанії стояло завдання привернути увагу до проблеми насильства над жінками.
Акцент був поставлений на презентацію соціологічних досліджень, проведених ОБСЄ в країнах Центральної та Південно-Східної Європи.
Метою «16 днів активізму» було: донести до тих, хто піддається насильству або є його свідками, — говорити про це вголос, звертатися за допомогою і підтримкою в поліцію, до організацій, психологів і т.д.
87 000
у соціальних мережах за допомогою лідерів думок
8+ млн.
охопленої у медіа
50
публікацій у ЗМІ на підтримку проєкту
Завдяки зусиллям агенції кампанію в соцмережах на безкоштовній основі просували: телеведуча і стенд-ап виконавиця Наталія Гаріпова, реп-співачка Альона Альона, група «Друга Ріка», співачка Tayanna, правозахисниця Лариса Денисенко і психолог Ігор Погодін. За 16 днів акції ми охопили понад 8 млн аудиторії в медіа та понад 87 тис. в соціальних мережах силами інфлюенсерів. У загальнонаціональних і регіональних ЗМІ вийшло понад 50 публікацій в підтримку проєкту.