P l a y S t a t i o n
До 2020 року жоден виробник ігрових консолей не вів локальної комунікації в Україні. Ми горіли ідеєю, що саме PlayStation стане першим брендом, який почне говорити з українською аудиторією її мовою через локальну PR-агенцію. І наші бажання збіглися з цілями PS! PlayStation стали першим глобальним брендом на ринку ігрових консолей, комунікації якого представлені в Україні.
Перед нами стояло багато завдань щодо виведення комунікацій бренду на український ринок, серед яких були:
● Підвищення впізнаваності PlayStation серед нової цільової аудиторії, зокрема серед користувачів, які раніше не грали.● Виведення на ринок нової ігрової консолі PlayStation 5, гучний реліз якої відбувся в листопаді 2020-го.
Попри те, що у зв'язку з пандемією компанія була змушена скасувати будь-які офлайн-активності, ми досягли відмінних результатів, сфокусувавшись на роботі з медіа, блогерами та лідерами думок. У результаті роботи команди, яка горить проєктом та ігровою індустрією, нам вдалося ініціювати понад 730 публікацій в українських ЗМІ за рік. А постійна співпраця та спілкування з українськими медіа і блогерами дозволили сприяти виходу понад 100 оглядів цільових продуктів на бартерній основі.
19 листопада 2020 року у світі було запущено новий довгоочікуваний продукт бренду — ігрову консоль нового покоління PlayStation 5. У рамках кампанії з підтримки запуску нової консолі команда запустила: