PlayStation
Play Has No Limits
Виведення комунікацій бренду PlayStation на український ринок та запуск десятиліття - нова ігрова консоль PS5.
До 2020 року жоден виробник ігрових консолей не вів локальної комунікації в Україні. Ми горіли ідеєю, що саме PlayStation стане першим брендом, який почне говорити з українською аудиторією її мовою через локальне PR-агентство. І наші бажання збіглися з цілями PS! PlayStation стали першим глобальним брендом на ринку ігрових консолей, комунікації якого представлені в Україні.
730+
публікацій за рік
16+ млн.
охопленої аудиторії в Україні
56%
згадувань в Tier 1 медіа
130+
оглядів продуктів
PlayStation — це визнаний світовий лідер на ринку інтерактивних і цифрових розваг. Sony Interactive Entertainment (SIE) відповідає за бренд PlayStation® і сімейство продуктів і сервісів. PlayStation — це постачальник інноваційних рішень ще з моменту виходу оригінальної PlayStation в Японії в 1994 році.
Перед нами стояло багато завдань щодо виведення комунікацій бренду на український ринок, серед яких були:

  • Підвищення впізнаваності PlayStation серед нової цільової аудиторії, зокрема серед користувачів, які не грали раніше.
  • Виведення на ринок нової ігрової консолі PlayStation 5, гучний реліз якої відбувся в листопаді 2020.
Попри те, що у зв'язку з пандемією компанія була змушена скасувати будь-які офлайн-активності, ми досягли відмінних результатів, сфокусувавшись на роботі з медіа, блогерами та лідерами думок. В результаті роботи команди, яка горить проєктом та ігровою індустрією, нам вдалося ініціювати понад 730 публікацій в українських ЗМІ за рік. А постійна співпраця та спілкування з українськими медіа і блогерами дозволили домогтися виходу понад 100 оглядів цільових продуктів на бартерній основі.
19 листопада 2020 року у світі було запущено новий довгоочікуваний продукт бренду — ігрову консоль нового покоління PlayStation 5. В рамках кампанії з підтримки запуску нової консолі команда запустила:
22
спецпроєкти в медіа з охопленням аудиторії понад 12 мільйонів
14
інтеграцій на каналах українських блогерів з охопленням 5,6 мільйона глядачів
40+
оглядів продукту та ігрових ексклюзивів PlayStation
110+
згадок у соціальних мережах із загальним охопленням понад 16 млн українців.
PlayStation — це лідер ігрової індустрії й завдяки спільним зусиллям команди PS й агентства ми досягли поставлених цілей і голосно заявили про присутність бренду в Україні.