S O C A R
Nathan's Famous вважається одним із найстаріших брендів перекусних, що пропонують відвідувачам знамениті хот-доги. Історія компанії почалася в 1916 році, коли емігрант з Польщі Натан Хендверкер відкрив на Коні-Айленді перекусну Nathan's Famous. Сьогодні про хот-доги Натана знають у 14 країнах світу, де щорічно продається більше ніж 420 млн фірмових страв. Компанія стала найвідомішим і найбільшим брендом у світі з продажу преміальних хот-догів. На сьогодні це мережа з 225 перекусних і понад 50 тис. точок харчування Nathan's Famous.
Насамперед потрібно було підготувати українську аудиторію до запуску Nathan's.Наша тактика складалася з трьох етапів:
● налаштувати українську аудиторію позитивно/нейтрально до вуличної їжі● розповісти про легендарний бренд Nathan's Famous● оголосити про запуск франшизи бренду
Саме так було отримано бажаний ефект. Після докладнішого знайомства з брендом Nathan's українці шукали можливості спробувати легендарні хот-доги та мріяли, щоб вони з'явились в Україні. В цей період починається найважливіша частина кампанії — запуск франшизи й оголошення про офіційний початок співробітництва SOCAR Energy Ukraine та Nathan's Famous.
Дотепер ми спостерігаємо результати запуску — Топмедіа України пропонують безплатні інтерв'ю з представниками SOCAR, а в соцмережах користувачі досі залишають захоплені відгуки про продукцію Nathan's.