Switch lang (ENG)

Nathan's Famous вважається одним із найстаріших брендів перекусних, що пропонують відвідувачам знамениті хот-доги. Історія компанії почалася в 1916 році, коли емігрант з Польщі Натан Хендверкер відкрив на Коні-Айленді перекусну Nathan's Famous. Сьогодні про хот-доги Натана знають у 14 країнах світу, де щорічно продається більше ніж 420 млн фірмових страв. Компанія стала найвідомішим і найбільшим брендом у світі з продажу преміальних хот-догів. На сьогодні це мережа з 225 перекусних і понад 50 тис. точок харчування Nathan's Famous.

70 000

унікальних переглядів однієї новини

45%

публікацій у Tier 1 медіа

Наш клієнт SOCAR Energy Ukraine придбав франшизу бренду та звернувся до агенції з запитом зробити гучний запуск. Головне — щоб було голосно, яскраво та "смачно". Ми створили PR-стратегію, терміном трохи більше ніж на пів року. Саме так вдалося досягти того шаленого ефекту, про який розповідаємо далі.

Насамперед потрібно було підготувати українську аудиторію до запуску Nathan's.Наша тактика складалася з трьох етапів:
● налаштувати українську аудиторію позитивно/нейтрально до вуличної їжі● розповісти про легендарний бренд Nathan's Famous● оголосити про запуск франшизи бренду
Саме так було отримано бажаний ефект. Після докладнішого знайомства з брендом Nathan's українці шукали можливості спробувати легендарні хот-доги та мріяли, щоб вони з'явились в Україні. В цей період починається найважливіша частина кампанії — запуск франшизи й оголошення про офіційний початок співробітництва SOCAR Energy Ukraine та Nathan's Famous.

SOCAR

Результати публікацій першого релізу про запуск франшизи були винятковими. Новину опублікували найвідоміші general та lifestyle медіа, наприклад, "НВ", "The Village", "Дело" та ін.

Дотепер ми спостерігаємо результати запуску — Топмедіа України пропонують безплатні інтерв'ю з представниками SOCAR, а в соцмережах користувачі досі залишають захоплені відгуки про продукцію Nathan's.