Switch lang (ENG)

Лісова опікунська рада (Forest Stewardship Council® (FSC®)) — це міжнародна неурядова організація, діяльність якої спрямована на підтримку екологічно та соціально відповідального управління лісами та забезпечення невиснажливого використання лісових ресурсів.
FSC не проводили медійної комунікації в Україні. Тому для того, щоб сформувати обізнаність про їхню діяльність серед цільової аудиторії, вони скористались підтримкою PR-агенції.
До ключових стейкхолдерів організації належать представники державних органів, екологічних НДО, лісопромислового бізнесу та лісогосподарських підприємств. Серед задач було як створити загальну обізнаність про FSC серед широкої аудиторії, так і дуже точкові комунікації, направлені на вузьку групу стейкхолдерів. Для досягнення цих цілей ми обрали говорити про складне простими словами для всіх українців, а для стейкхолдерів — експертні статті.

Illustration

Що ми зробили в рамках співпраці:
● Розробили комунікаційну стратегію;● Провели 2 репутаційних аудити (1 на початку співпраці та 1 по завершенню кампанії) щоб зрозуміти, чи змінилась думка стейкхолдерів про FSC;● Організували 4 круглих столи, до яких були залучені стейкхолдери-представники різних секторів до спільного діалогу;● Регулярно комунікували в українських ЗМІ на складну тематику простими словами.

Лісова опікунська рада (Forest Stewardship Council® (FSC®)) — це міжнародна неурядова організація (створена під егідою ООН), діяльність якої спрямована на підтримку екологічно та соціально відповідального управління лісами та забезпечення невиснажливого використання лісових ресурсів.
FSC не проводили медійної комунікації в Україні. Тому для того, щоб сформувати обізнаність про їхню діяльність серед дуже вузької аудиторії, вони скористались підтримкою PR-агенції.

Illustration

До ключових стейкхолдерів організації належать представники державних органів, екологічних НДО, лісопромислового бізнесу та лісогосподарських підприємств. Серед задач було як створити загальну обізнаність про FSC серед широкої аудиторії, так і дуже точкові комунікації, направлені на вузьку групу стейкхолдерів. Для досягнення цих цілей ми обрали говорити про складне простими словами для всіх українців, а для стейкхолдерів — експертні статті.
Що ми зробили в рамках співпраці:
● розробили комунікаційну стратегію;● провели 2 репутаційних аудити (1 на початку співпраці та 1 по завершенню кампанії) щоб зрозуміти, чи змінилась думка стейкхолдерів про FSC;● організували 4 круглих столи, до яких були залучені стейкхолдери-представники різних секторів до спільного діалогу;● регулярно комунікували в українських ЗМІ на складну тематику простими словами.

Зросла довіра стейкхолдерів та обізнаність про організаціюза результатами другого репутаційного аудиту

150

публікацій у ЗМІ та на сайтах і соц. мережах стейкхолдерів

65%

публікаційу Tier 1 медіа

4,5 млн.

загальнеохоплення кампанії