GlobalLogic — лідер у сфері цифрового інжинірингу та частина компанії Hitachi Group, створює інноваційні продукти, платформи та цифрові рішення для сучасного світу.
Цілі комунікації у 2023 році: ● Зробити компанію привабливішою для українських інженерів.● Підвищити загальну обізнаність про GlobalLogic та проєкти компанії● Розказати про внесок та вплив українських інженерів
Що ми робили:
● Розробили комунікаційну кампанію, яка була направлена на три комунікаційні напрями: - Для стажерів та джуніорів ми розповідали про освітні програми компанії. - Для інженерів рівня Middle+ ми розповідали про складні та прогресивні проєкти, щоб показати, чому компанії зі списку Fortune 500 обирають GlobalLogic як партнера в розробці технологічних рішень. - Для загального знання про GlobalLogic ми генерували гучні новини про проєкти та партнерства.● Всього за рік підготовлено 37 пресрелізів, 27 експертних матеріалів та коментарів для медіа рівня Tier 1 (з охопленням понад 1 мільйон переглядів на місяць), організовано 13 інтерв'ю з топменеджментом GlobalLogic для найбільших українських медіа: Forbes, Економічна Правда, DOU та інших.
GlobalLogic — лідер у сфері цифрового інжинірингу та частина компанії Hitachi Group, створює інноваційні продукти, платформи та цифрові рішення для сучасного світу.
Цілі комунікації у 2023 році:
● Зробити компанію привабливішою для українських інженерів.
● Підвищити загальну обізнаність про GlobalLogic та проєкти компанії
● Розказати про внесок та вплив українських інженерів
Що ми робили:
● Розробили комунікаційну кампанію, яка була направлена на три комунікаційні напрями: - Для стажерів та джуніорів ми розповідали про освітні програми компанії. - Для інженерів рівня Middle+ ми розповідали про складні та прогресивні проєкти, щоб показати, чому компанії зі списку Fortune 500 обирають GlobalLogic як партнера в розробці технологічних рішень. - Для загального знання про GlobalLogic ми генерували гучні новини про проєкти та партнерства.● Всього за рік підготовлено 37 пресрелізів, 27 експертних матеріалів та коментарів для медіа рівня Tier 1 (з охопленням понад 1 мільйон переглядів на місяць), організовано 13 інтерв'ю з топменеджментом GlobalLogic для найбільших українських медіа: Forbes, Економічна Правда, DOU та інших.