Switch lang (ENG)

GlobalLogic — лідер у сфері цифрового інжинірингу та частина компанії Hitachi Group, створює інноваційні продукти, платформи та цифрові рішення для сучасного світу.
Цілі комунікації у 2023 році: ● Зробити компанію привабливішою для українських інженерів.● Підвищити загальну обізнаність про GlobalLogic та проєкти компанії● Розказати про внесок та вплив українських інженерів

Illustration

Що ми робили:
● Розробили комунікаційну кампанію, яка була направлена на три комунікаційні напрями: - Для стажерів та джуніорів ми розповідали про освітні програми компанії. - Для інженерів рівня Middle+ ми розповідали про складні та прогресивні проєкти, щоб показати, чому компанії зі списку Fortune 500 обирають GlobalLogic як партнера в розробці технологічних рішень. - Для загального знання про GlobalLogic ми генерували гучні новини про проєкти та партнерства.● Всього за рік підготовлено 37 пресрелізів, 27 експертних матеріалів та коментарів для медіа рівня Tier 1 (з охопленням понад 1 мільйон переглядів на місяць), організовано 13 інтерв'ю з топменеджментом GlobalLogic для найбільших українських медіа: Forbes, Економічна Правда, DOU та інших.

GlobalLogic — лідер у сфері цифрового інжинірингу та частина компанії Hitachi Group, створює інноваційні продукти, платформи та цифрові рішення для сучасного світу.

Illustration

Цілі комунікації у 2023 році:
● Зробити компанію привабливішою для українських інженерів.
● Підвищити загальну обізнаність про GlobalLogic та проєкти компанії
● Розказати про внесок та вплив українських інженерів

Що ми робили:
● Розробили комунікаційну кампанію, яка була направлена на три комунікаційні напрями: - Для стажерів та джуніорів ми розповідали про освітні програми компанії. - Для інженерів рівня Middle+ ми розповідали про складні та прогресивні проєкти, щоб показати, чому компанії зі списку Fortune 500 обирають GlobalLogic як партнера в розробці технологічних рішень. - Для загального знання про GlobalLogic ми генерували гучні новини про проєкти та партнерства.● Всього за рік підготовлено 37 пресрелізів, 27 експертних матеріалів та коментарів для медіа рівня Tier 1 (з охопленням понад 1 мільйон переглядів на місяць), організовано 13 інтерв'ю з топменеджментом GlobalLogic для найбільших українських медіа: Forbes, Економічна Правда, DOU та інших.

Результати: протягом року PR-команда отримала майже 600 публікацій з охопленням понад 16 мільйонів користувачів у медіа.

64

складні технічні теми стали зрозумілими для загальної аудиторії

600

публікацій в медіа

16 000 000

загальне охоплення проактивних матеріалів