Switch lang (ENG)

GIZ

Розробка комунікаційних стратегій

Підготовка комплексного документу для об'єднання інтересів стейкхолдерів та досягнення поінформованості та мінімізації кризових ситуацій

Розробка комунікаційних стратегій для держорганів енергетичного сектору.
GIZ — це німецьке агентство розвитку, яке працює в Україні в тому числі й за напрямком енергетики та захисту клімату. Наразі спільно з українськими міністерствами агенція підтримує процес Справедливої трансформації — комплексний та поступовий перехід від вугільної генерації енергії до “зеленої”.
Перед агенцію стояло завдання розробити національну комунікаційну стратегію для енергетичного сектору (який втілює процес Справедливої трансформації на національному рівні), а також регіональну комунікаційну стратегію.

Illustration

Складність завдання полягала у тому, що:● вугільна промисловість — це досить вузька та спеціалізована сфера, тож агенції потрібно було заглибитись у поточну ситуацію, процес Справедливої трансформації, особливості розвитку українських мономіст тощо;● велика кількість груп стейхколдерів, які мають дуже різні інтереси та ставлення до процесу Справедливої трансформації (деякі групи налаштовані досить негативно);● необхідність розробки стратегії, яка поєднає інтереси усіх груп стейкхолдерів та кризові елементи;● проінформувати усіх стейкхолдерів про болючий процес нейтрально.

Розробка комунікаційних стратегій для Міністерства енергетики, Львівської ОВА та Червоноградської міської ради
GIZ — це німецьке агентство розвитку, яке працює в Україні в тому числі й за напрямком енергетики та захисту клімату. Наразі спільно з українськими міністерствами агенція підтримує процес Справедливої трансформації — комплексний та поступовий перехід від вугільної генерації енергії до “зеленої”.

Illustration

Перед агенцію стояло завдання розробити національну комунікаційну стратегію для Міністерства енергетики (яке втілює процес Справедливої трансформації на національному рівні), а також регіональну комунікаційну стратегію для Львівської ОВА та Червоноградської міської ради.
Складність завдання полягала у тому, що:● вугільна промисловість — це досить вузька та спеціалізована сфера, тож агенції потрібно було заглибитись у поточну ситуацію, процес Справедливої трансформації, особливості розвитку українських мономіст тощо;● велика кількість груп стейхколдерів, які мають дуже різні інтереси та ставлення до процесу Справедливої трансформації (деякі групи налаштовані досить негативно);● необхідність розробки стратегії, яка поєднає інтереси усіх груп стейкхолдерів та кризові елементи;● проінформувати усіх стейкхолдерів про болючий процес нейтрально.

Результати роботи за пів року

3

стратегічні сесії та 17 робочих зустрічей

2

всеохопні комунікаційні стратегії

14

груп стейкхолдерів

15

програм розроблено по роботі із найбільш кризовими стейкхолдерами