Послуги
Блогери та лідери думок
Залучення інфлюенсерів, блогерів, знаменитостей, експертів для просування PR-кампанії бренду, його послуг і продуктів через Соціальні мережі (Facebook, Instagram, Youtube etc), Месенджери (Viber, Telegram) а також інші онлайн і офлайн медіаканали. Ми співпрацюємо як з відомими експертами, так і з мікро- та нано- інфлюенсерами, які формують високу лояльність аудиторії до думки блогера.


В середньому людина витрачає близько 7 годин на добу в онлайні, з яких 3 години - у соціальних мережах. Коли ми пропонуємо клієнту (в рамках разового PR-проєкту або ж тривалої кампанії) співпрацю з лідерами думок, то перш за все ми говоримо про нативні інтеграції, оскільки це знаходить лояльніший відгук у підписників та більше охоплення і рівень взаємодії. Проте за бажанням клієнта ми також пропонуємо і пряму маркетингову комунікацію - product-placement.

Після узгодження умов співпраці та формату інтеграції з лідерами думок, ми презентуємо клієнту комунікаційний план, готуємо список лідерів думок релевантних бренду і меседжу компані, контент-план та обговорюємо умови інтеграції (на комерційній або безкоштовній основі).
В результаті ми отримуємо:
Лояльність лідера думок
Ми розуміємо, які лідери думок є релевантними для наших клієнтів, адже активно слідкуємо за блогосферою в Україні. Тому ми можемо запропонувати актуальні теми для співпраці, які зацікавлять як компанію, яку ми представляємо, так і блогера.
Нативний контент
Перед початком інтеграції ми відстежуємо та аналізуємо контент інфлюенсера, його смаки та інтереси. Так, в результаті інтеграція є максимально ефективною та отримує якісний позитивний чи нейтральний відгук, а лідеру думок самому цікаво співпрацювати. У рамках інтеграції ми з повагою ставимося до думки блогера і його рекомендацій, не тиснемо на нього й не заганяємо в жорсткі рамки при створенні контенту.
Постійна співпраця та амбасадорство
Після інтеграції ми продовжуємо спілкуватися з лідером думок, дізнаємося його думку та реакцію на продукт або пропозицію бренду, обговорюємо перспективи й можливість майбутніх інтеграцій. Надалі ми залучаємо лояльного інфлюенсера до участі в наших заходах і ключових подіях, пропонуємо йому нову продукцію на тестування, в результаті допомагаємо блогеру й надалі генерувати цікавий контент.
Вірусне охоплення
Лояльність лідера думок як користувача послугами або продуктами клієнта допомагає надалі нам отримувати від нього не лише додаткові згадки бренду в нативному форматі в його соціальних мережах. Инфлюенсер сам починає розповідати про свої смаки та уподобання, або доносить необхідні меседжі клієнта в рамках підготовки редакційних матеріалів (інтерв'ю або добірки lifestyle формату) для інших медіаканалів, таких як онлайн ЗМІ та телебачення. У підсумку це дає нам ще більше охоплення.
Додатково:
У разі комерційної інтеграції ми готуємо для клієнта звіт з наданням йому повної статистики по переглядам і охоплень від лідера думок. Якщо ж інтеграція була на безкоштовній основі, то ми надаємо середню статистику за результатами пошуку, яку беруть за основу більшість клієнтів. Також ми надаємо рекомендаційний лист з портретом інфлюенсера: зацікавленість у подальшій співпраці, його умови, зацікавленість у продукті або послузі клієнта.