П О С Л У Г И
В середньому людина витрачає близько 7 годин на добу в онлайні, з яких 3 години — у соціальних мережах. Коли ми пропонуємо клієнту (в рамках разового PR-проєкту або ж тривалої кампанії) співпрацю з лідерами думок, то насамперед ми говоримо про нативні інтеграції, оскільки це знаходить лояльніший відгук у підписників та більше охоплення і рівень взаємодії. Проте за бажанням клієнта ми також пропонуємо і пряму маркетингову комунікацію — продакт-плейсмент.
Після узгодження умов співпраці та формату інтеграції з лідерами думок ми презентуємо клієнту комунікаційний план, готуємо список лідерів думок релевантних бренду і меседжу компанії, контент-план та обговорюємо умови інтеграції (на комерційній основі або безоплатно).
В результаті ми отримуємо:
Лояльність лідера думок
Ми розуміємо, які лідери думок релевантні для наших клієнтів, адже активно слідкуємо за блогосферою в Україні. Тому ми можемо запропонувати актуальні теми для співпраці, які зацікавлять як компанію, яку ми представляємо, так і блогера.
Нативний контент
Перед початком інтеграції ми відстежуємо та аналізуємо контент інфлюенсера, його смаки та інтереси. У результаті інтеграція є максимально ефективною та отримує якісний позитивний чи нейтральний відгук, а лідеру думок самому цікаво співпрацювати. У рамках інтеграції ми з повагою ставимося до думки блогера і його рекомендацій, не тиснемо на нього й не заганяємо в жорсткі рамки при створенні контенту.
Постійна співпраця та амбасадорство
Після інтеграції ми продовжуємо спілкуватися з лідером думок, дізнаємося його думку та реакцію на продукт або пропозицію бренду, обговорюємо перспективи й можливість майбутніх інтеграцій. Надалі ми залучаємо лояльного інфлюенсера до участі в наших заходах і ключових подіях, пропонуємо йому нову продукцію на тестування, в результаті допомагаємо блогеру й надалі генерувати цікавий контент.
Вірусне охоплення
Лояльність лідера думок як користувача послугами або продуктами клієнта допомагає нам надалі отримувати від нього не лише додаткові згадки бренду в нативному форматі в його соціальних мережах. Інфлюенсер сам починає розповідати про свої смаки та уподобання, або доносить необхідні меседжі клієнта в рамках підготування редакційних матеріалів (інтерв'ю або добірки lifestyle-формату) для інших медіаканалів, таких як онлайн-ЗМІ та телебачення. У підсумку це дає нам ще більше охоплення.
Додатково:
У разі комерційної інтеграції ми готуємо для клієнта звіт із наданням йому повної статистики з переглядів і охоплень від лідера думок. Якщо ж інтеграція була безоплатною, то ми надаємо середню статистику за результатами пошуку, яку беруть за основу більшість клієнтів. Також ми надаємо рекомендаційний лист із портретом інфлюенсера: зацікавленість у подальшій співпраці, його умови, зацікавленість у продукті або послузі клієнта.
Усі послуги