П О С Л У Г И
В середньому людина витрачає близько 7 годин на добу в онлайні, з яких 3 години — у соціальних мережах. Коли ми пропонуємо клієнту (в рамках разового PR-проєкту або ж тривалої кампанії) співпрацю з лідерами думок, то насамперед ми говоримо про нативні інтеграції, оскільки це знаходить лояльніший відгук у підписників та більше охоплення і рівень взаємодії. Проте за бажанням клієнта ми також пропонуємо і пряму маркетингову комунікацію — продакт-плейсмент.
Після узгодження умов співпраці та формату інтеграції з лідерами думок ми презентуємо клієнту комунікаційний план, готуємо список лідерів думок релевантних бренду і меседжу компанії, контент-план та обговорюємо умови інтеграції (на комерційній основі або безоплатно).
В результаті ми отримуємо:
Лояльність лідера думок
Нативний контент
Постійна співпраця та амбасадорство
Вірусне охоплення
Додатково:
У разі комерційної інтеграції ми готуємо для клієнта звіт із наданням йому повної статистики з переглядів і охоплень від лідера думок. Якщо ж інтеграція була безоплатною, то ми надаємо середню статистику за результатами пошуку, яку беруть за основу більшість клієнтів. Також ми надаємо рекомендаційний лист із портретом інфлюенсера: зацікавленість у подальшій співпраці, його умови, зацікавленість у продукті або послузі клієнта.
Усі послуги