П О С Л У Г И
Доведено, що компанії, які мають стратегію кризових комунікацій, набагато легше та з меншими наслідками виходять із криз. Проте лише 50% компаній у світі переймаються розробкою стратегії до спалаху криз. Наш підхід до розробки стратегії кризових комунікацій — такий:
Проводимо стратегічну сесію із керівниками департаментів, яких може стосуватися кризова ситуація
Формуємо карту ризиків залежно від імовірності їх настання та збитків для бізнесу, налаштовуємо систему сповіщень про кризу
Розробляємо сценарії реагування для кожної із можливих кризових ситуацій та документи до них
Формуємо кризову команду та проводимо практичну тренінг-симуляцію для команди
Створюємо єдину інструкцію для реагування на будь-які ситуації
В результаті нашої роботи компанія отримує кризову стратегію, яка містить всі необхідні документи: від загальних сценаріїв та алгоритмів реагування, ролей команди до текстів пресрелізів, заяв і баз стейкхолдерів. Окрім цього, практична симуляція дозволяє сформувати сильну та впевнену команду, яка знатиме свої ролі та функції на випадок кризи: як зменшити ймовірність "позапланового" інтерв'ю з директором офф-рекордс, яке підхоплять усі ЗМІ, або недоречний пост співробітника у соціальних мережах.
У випадку відсутності кризової стратегії у наших клієнтів, ми діємо оперативно від моменту запиту клієнта: оцінюємо масштаб кризи, компетенції команди для її врегулювання, формуємо кризову команду та починаємо роботу незалежно від години дня і ночі.
Усі послуги