Послуги
R&A
Питання "Як вимірювати ефективність PR" часто стає наріжним каменем для піарника та клієнта. Як аргументувати керівництву або собі доцільність використання інструментів PR та їх кореляцію з бізнес-показниками компанії? Ми точно знаємо відповіді на ці питання завдяки постійному моніторингу ефективності наших кампаній.
Звертаючись в агенцію за послугами, наші клієнти отримують не лише реалізацію комунікаційних кампаній, але й детальні звіти про їх ефективність. При роботі з медіа та соціальними мережами ми проводимо власний моніторинг при невеликих обсягах комунікацій, готуємо звітність за тональністю, переглядами, охопленням тощо. Для великих обсягів ми залучаємо системи моніторингу за якими слідкуємо за активностями бренду, конкурентів чи окремими продуктами. Визначаємо широкий перелік метрик: від тональності до media loyalty & visibility. Постійний доступ до моніторингу, сповіщення про негатив, щоденний перегляд медіаполя по проєктах - все це дозволяє нам завжди бути в курсі актуальних новин, формувати теми для комунікацій та запобігати кризовим ситуаціям.
Репутаційний аудит
Репутаційний аудит - це якісне дослідження, яке проводиться серед стейкхолдерів компанії у форматі глибинних інтерв'ю та дозволяє:
1
Дізнатися, що цільові аудиторії знають про компанію та продукт


2
Дізнатися, що цільові аудиторії знають про компанію та продукт
3
Сформувати, якими каналами комунікацій користуються аудиторії, яку інформацію про компанію отримують і яким чином хотіли б її отримувати у подальшому
4
В ході інтерв'ю вже почати доносити ключові повідомлення компанії навіть тим респондентами, які мінімально про неї обізнані
Репутаційний аудит може бути доповнений кількісним соціологічним дослідженням, що дозволяє сформувати стратегію комунікацій залежно від результатів опитування. Це також економить бюджет на комунікації, адже часто керівництво компанії приймає рішення виходячи з власного баченням того, що знають чи не знають цільові аудиторії, яке не підтримане наявними даними. Аудит дозволяє чітко визначити, що потрібно комунікувати, а що вже є у сприйнятті аудиторій і варто лише підтримувати.