П О С Л У Г И
Звертаючись в агенцію за послугами, наші клієнти отримують не лише реалізацію комунікаційних кампаній, але й докладні звіти про їхню ефективність. При роботі з медіа та соціальними мережами ми проводимо власний моніторинг при невеликих обсягах комунікацій, готуємо звітність за тональністю, переглядами, охопленням тощо. Для великих обсягів ми залучаємо системи моніторингу, які дозволяють слідкувати за активностями бренду, конкурентів чи окремими продуктами. Визначаємо широкий перелік метрик: від тональності до media loyalty & visibility. Постійний доступ до моніторингу, сповіщення про негатив, щоденний перегляд медіаполя по проєктах — усе це дозволяє нам завжди бути в курсі актуальних новин, формувати теми для комунікацій та запобігати кризовим ситуаціям.
Репутаційний аудит
Репутаційний аудит — це якісне дослідження, яке проводиться серед стейкхолдерів компанії у форматі глибинних інтерв'ю та дозволяє:
Дізнатися, що цільові аудиторії знають про компанію та продукт
Визначити, як цільові аудиторії сприймають та що очікують від компанії або продукту
Сформувати, якими каналами комунікацій користуються аудиторії, яку інформацію про компанію отримують і яким чином хотіли б її отримувати надалі
У ході інтерв'ю вже почати доносити ключові повідомлення компанії навіть тим респондентами, які мінімально про неї обізнані
Репутаційний аудит може бути доповнений кількісним соціологічним дослідженням, що дозволяє сформувати стратегію комунікацій залежно від результатів опитування. Це також економить бюджет на комунікації, адже часто керівництво компанії приймає рішення, спираючись на власне бачення того, що знають чи не знають цільові аудиторії, яке не підтримане наявними даними. Аудит дозволяє чітко визначити, про що потрібно комунікувати, а що вже є у сприйнятті аудиторій і варто лише підтримувати.
Усі послуги