Послуги
Корпоративна соціальна відповідальність
Розробка стратегії формування іміджу компанії як відповідального бізнесу, що діє в інтересах суспільства, через соціальні та благодійні проєкти.
Соціально відповідальний бізнес тримає стабільну першість серед конкурентів на ринку, оскільки має високий рівень довіри споживачів. Соціальні та благодійні проєкти спрямовані на підвищення рівня якості життя людей, збереження природи, підтримання сталого розвитку тощо. Сьогодні це вже не тренд, а необхідність для бізнесу, який хоче залишатись на плаву. Також імідж соціально відповідального бізнесу допомагає переживати кризові періоди стабільно та без збитків.

В рамках взаємодії з агенцією наші партнери отримують актуальні та значущі соціальні проєкти, адаптацію глобальних КСВ-кампаній для українських реалій, або ж розробку локальної стратегії соціальної відповідальності бізнесу.
З чого складається КСВ-проєкт
Спочатку ми проводимо глобальний аналіз та моніторинг ринку: визначаємо галузі, що потребують підтримки, через які компанія може транслювати свої цінності, також ті галузі, підтримка яких відповідає цінностям бізнесу. В рамках проєктів ми:
1
Крок 1
Розробляємо кампанію: механіку реалізації, канали комунікації, визначаємо всі інструменти;
2
Крок 2
Знаходимо партнерів, домовляємось про взаємовигідну співпрацю;
3
Крок 3
Реалізовуємо кампанію чи окремі КСВ-проєкти;
4
Крок 4
Розповідаємо про них на різних каналах комунікації, збільшуючи масштабність кампанії та залучення.
КСВ-кампанії стають при нагоді в кризових ситуаціях. Бізнес має вищий рівень довіри та "подушку безпеки" у вигляді позитивного сприйняття аудиторіями.Це довготривала робота на перспективу. ТОПам компанії потрібно пам'ятати, що найперша ціль, яку вони мають переслідувати — це зробити свою компанію соціально відповідальною, яка поповнює свою "карму" добрими справами. Яким би не був якісним продукт, репутація бренду — це саме те, що насамперед впливає на лояльність споживачів.

Саме так в майбутньому компанія, як мінімум, отримує нагороди в соціальних номінаціях та багатомільйонні охоплення в медіа.

І як максимум — стійку та стабільну аудиторію, яка буде допомагати бренду розвиватись.