Послуги
PR стратегія
Розробка стратегії просування бренду, продукту, компанії, тощо. Стратегія містить інструменти PR, маркетингових комунікації, digital, соціальні проєкти та ін., залежно від цілей та завдань бізнесу.
Для розробки стратегії ми зустрічаємось із командою клієнта та проводимо стратегічну сесію, яка триває від 2 до 4 годин. До участі запрошуються всі зацікавлені у репутації компанії департаменти: від засновника та фіндиректора, до юриста та HR-менеджера. На сесію виноситься перелік питань, які стосуються цілей компанії, завдань, ризиків, ключових повідомлень, продуктів тощо. Після цієї сесії ми маємо знати про компанію не гірше за її працівників та чітко усвідомлювати очікування від реалізації стратегії. Пункт А, з якого ми виходимо, має стати дослідженою територією, перш ніж ми прокладемо маршрут до пункту B, куди бізнес планує прийти.
Наступні кроки
Протягом 2-3 тижнів команда агенції займаєтсья розробкою стратегії, яка складається з:
1
Цілей
та завдань
2
Цільових аудиторій
та їх портретів
3
Ключових повідомлень
4
Каналів комунікацій та інструментів
Додатково до стратегії розробляється комінкаційний план строком на рік із щомісячною адаптацію згідно з мінливою ситуацією в Україні та світі. План та інструменти бюджетуються. В результаті розробки стратегії наш партнер отримує довгостроковий робочий документ та план дій із бюджетом та механікою реалізації, який може реалізувати самостійно, або віддати реалізацію професіоналам нашої команди.

Стратегія презентується на другій стратегічний сесії команді клієнта та фіналізується згідно із коментарями та побажаннями клієнта.